Nutcase - aneb, když se kluci spojí a vymyslí něco super !

Krásný den všem :)

Konečně jsem se dostala k recenzi na boží veganská másla od kluků z Nutcase. Ráda bych se s Vámi tedy podělila o mou zkušenost a zhodnocení produktů.
   Hned na začátek bych chtěla říct, že jsem byla moc mile překvapena ochotou a zájmem ze strany nutcase, vždy už samotné chováni dělá svoje.
Když jsem se s kluky domluvila na společné spolupráci měla jsem velkou radost, arašídová másla totiž miluju. Kluci se ochotně zeptali o jaké příchutě bych měla zájem, což musím ocenit také. Když jsem potom balíček otevřela vykoukly na mně tři 150g skleničky libově vypadajících másel.




Musím říct , že všechny tři příchutě mě velice mile překvapily.  Při objednávce jsem se zaměřila na nějaké máslo s kokosem a našla jsem kombinaci Mandle-kokos-bílá čokoláda. Byl to můj favorit.


Chuťově je máslo skvělé, trošku me překvapila konzistence másla, která je tedy oproti dalším dvěma výrazně hustější. Vůbec to ale ničemu nevadí, naopak je zde super výrazná chuť kokosu.t

Složení je tedy - mandle, kokos, veganská čokoláda, třtinový cukr , kakaové máslo, sušený rýžový nápoj, bourbon vanilka 100% bio).

Pro milovníky kokosu určitě doporučuju, skvělá mňamka :)







 Ve druhé skleničce bylo máslo v kombinaci Arašídy-mandle-káva.
Po tomhle másle sahám vždy, když mám chuť mlsat, ale ne úplně na sladko. Po prvním ochutnání Vám puse exploduje úžasná chuť arašídů. Pokud  tedy vyhledáváte máslo, které není sladké, sáhněte po této kombinaci. :)

Ve složení pouze -arašídy, mandle a 100% brazilská arabica.

Třetí sklenička je moje number one 😍.  Po prvním ochutnání jsem nemohla přestat ujídat.
 Kombinace je Arašídy-mandle-bílá čokoláda a kakaová sušenka.
 Tato směs je nejsladší, chuť kakaové sušenky Vám vykouzlí i úsměv na tváři, takže pokud jste přes sladké tak jako já neváhejte a jděte do této bomby.

Složení je tedy - arašídy,mandle, kakaová sušenka(kokosová mouka, třtinový cukr, kakao, olivový olej, kokosový olej, arašídy, vanilkový extrakt),veganská čokoláda.

Takže já za sebe můžu říct, že vždy ráda objednám zase. Kluci svou práci dělají s láskou a na produktech to je vidět. Navíc másla jsou veganská a v prvotřídní kvalitě, což je další velké plus.
Kluci jsou rovnou ze srdce Moravy z Prostějova, takže podporujeme to "naše"- Kvalitní české produkty.
Určitě mrkněte na nutcase jak na Fb, tak instagramu a samozřejmě na jejich stránkách http://www.nut-case.cz/. .

A co vy a másla?









Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Oleje z Tahiti

Barking heads

Obstinated