Oleje z Tahiti

Krásný večer :)

Ráda bych se s Vámi podělila o tuhle super skvělou sadu olejíčků z Tahiti, kterou nyní pravidelně používám nejčastěji do koupele, či na vlasy.

Sada monoï olejů


Paní se kterou jsem jednala ohledně výběru produktů k testování byla velice milá a ochotná. Společně jsme udělaly i soutěž o tuhle nádherně voňavou výhru. Musím konstatovat, že slečna byla z výhry nadšená.

Olejíčky střídám, nejoblíbenější mám ale kokos- klasa 😀
Vybrala jsem si tuhle sadu, jelikož jsem chtěla vyzkoušet veškeré vůně. Sada se vlastně skládá z pěti lahviček v takovém cestovním balení po 30ml , takže můžete mít vlasně kdykoliv u sebe. Já si sadu nechávám na vaně a vždycky lahvičku vhodím do teplé vody, jelikož oleje tuhnout a použiju pár kapek. Pokud používám občas jako masku na vlasy, tak si olej vmasíruju do vlasů a nechám zhruba 15 min působit. Poté vlasy smyju a umyju šamponem, klasicky dám maslu a vlasy jsou vždy hebké a lehce se dají rozčesat.

Sada tedy obsahuje  kombinace 5ti a to - monoï tiaré originál, monoï vanilku, monoï kokos, monoï santalové dřevo a monoï ylang ylang.
Pro mě je obrovským pozitivem, ze oleje nejsou testovány na zvířatech ❤️ Jsou bez konzervantů, parabenů a  bez barviv a navíc obsahuje  přírodní antioxidant - vitamin E.
Oleje mají samozřejmě i jiné využití - jsou vhodné například po koupeli, na stále ještě vlhkou pokožku. Pokožka je poté krásně hebká, hydratovaná a voňavá.
Dalším způsobem jak lze oleje využít je samozřejmě masáž, po které je tělo jako nové, uvolňuje svaly a obnovuje tok energie.

Složení je tedy : 99%  monoï z Tahiti a tiaré, vanilka, esence ylang ylang, kokosové aroma, santalové dřevo, pitaté  jasmín a pitanié a vyrobeny jsou přímo na Tahiti.

Za mě super produkt a můžu vřele doporučit. Koukněte na profil na instagramu , facebooku a také na stránkách https://oleje-z-tahiti.cz . Tahle sada je výbornou volnou na dárek a ceny jsou velmi příznivé.
Já si po dnešním náročném dni jdu dát pěkně vanu s olejem a dopřeju si trochu relaxu. D

A co vy? Napište mi jestli používáte oleje do koupele, případně jaké :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Barking heads

Nutcase - aneb, když se kluci spojí a vymyslí něco super !